LOCACIONES DURANTE LA GIRA: BUDAPEST

Ansicht der Ausstellung im art quarter budapest (aqb) 2021 © Foto: Barnabás Neogrády-Kiss    Ansicht der Ausstellung im art quarter budapest (aqb) 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

Techno Worlds en Budapest


Con la inauguración de TECHNO WORLDS en aqb / art quater budapest el 28 de agosto de 2021, la exposición inició su gira mundial. TECHNO WORLDS estuvo expuesta en aqb del 28 de agosto al 3 de octubre.
 

  • TECHNO WORLDS, exhibition view at aqb, 2021 with Jeremy Shaw's "Morning Has Broken"(2001) in the foreground and Robert Lippok's installation "Objects and Bodies" (2020)in the background Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht im aqb mit Jeremy Shaws "Morning Has Broken"(2001) im Vordergrund und Robert Lippoks Installation "Objects and Bodies" (2020) im Hintergrund

  • TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht am aqb mit Jeremy Shaws Video "Morning Has Broken"(2001) im Vordergrund und weiteren Werken im Bildhintergrund. Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht am aqb mit Jeremy Shaws Video "Morning Has Broken"(2001) im Vordergrund und weiteren Werken im Bildhintergrund.

  • TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht am aqb 2021 mit Vinca Petersens "Timeline of a Raver" (extract from "A Life of Subversive Joy" (2020)) auf der linke Seite und Dominique Whites "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021) auf der rechten Seite. Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht am aqb mit Vinca Petersens "Timeline of a Raver" (extract from "A Life of Subversive Joy" (2020)) links und Dominique Whites "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021) rechts

  • TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht am aqb 2021 mit Zuzanna Czebatuls "Macromolecule Exploiting some Biological Target" (2021) im Vordergrund, Maryam Jafris "Model 500" (2019) links und Mamba Negra's "MO(N)STRA – Space Occupation" (2021)rechts Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    TECHNO WORLDS, Ausstellungsansicht mit Zuzanna Czebatuls "Macromolecule Exploiting some Biological Target" (2021) im Vordergrund, Maryam Jafris "Model 500" (2019) links und Mamba Negra's "MO(N)STRA – Space Occupation" (2021) rechts

  • Vier Arbeiten aus der Serie "All You Can Feel" (2013) von Sarah Schönfeld hängen im aqb 2021 nebeneinander. Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Sarah Schönfeld, vier Arbeiten aus der Serie "All You Can Feel" (2013)

  • Ausstellungsansicht am aqb mit zwei Arbeiten aus Ryoji Ikedas "Systematics"-Serie (systematics [nº2-16] und systematics [nº2-17] (beide2014)) Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Ryoji Ikeda, systematics [nº2-16], 2014 und Ryoji Ikeda, systematics [nº2-17], 2014

  • Ryoji Ikeda, "systematics [nº2-16]", 2014 und Ryoji Ikeda, "systematics [nº2-17]", 2014 im aqb 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Ryoji Ikeda, "systematics [nº2-16]", 2014 und Ryoji Ikeda, "systematics [nº2-17]", 2014

  • Maryam Jafri, "Model 500" (2019) im aqb 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Maryam Jafri, "Model 500" (2019)

  • Henrike Naumann and Bastian Hagedorn, "The Museum of Trance" (2021), Mixed Media Installation im aqb 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Henrike Naumann and Bastian Hagedorn, "The Museum of Trance" (2021), Mixed Media Installation

  • Henrike Naumann and Bastian Hagedorn, "The Museum of Trance" (2021), Mixed Media Installation im aqb 2021, Detail Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Henrike Naumann and Bastian Hagedorn, "The Museum of Trance" (2021), Mixed Media Installation im aqb 2021, Detail

  • Robert Lippok, "Objects and Bodies" (2020), Klangmodule, Videosynthesizer, Becken, handgeblasene Resonanzkörper, Lautsprecher Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Robert Lippok, "Objects and Bodies" (2020), Klangmodule, Videosynthesizer, Becken, handgeblasene Resonanzkörper, Lautsprecher

  • Dominique White, "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021), Kaolin-Ton, Sisal, Gusseisen, Seile, Kaurimuscheln, zwestörtes Segel, ca. 2.8 x 1.8 x 1m im aqb 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Dominique White, "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021), Kaolin-Ton, Sisal, Gusseisen, Seile, Kaurimuscheln, zwestörtes Segel, ca. 2.8 x 1.8 x 1m

  • Dominique White, A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die (2021), Kaolin clay, sisal twine, cast iron, used rope, cowrie shells, destroyed sail, ca. 2.8 x 1.8 x 1m at aqb in 2021 , detail Photo credit: Barnabás Neogrády-Kiss

    Dominique White, "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021), Kaolin-Ton, Sisal, Gusseisen, Seile, Kaurimuscheln, zwestörtes Segel, ca. 2.8 x 1.8 x 1m, Detail

  • Dominique White, "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021), Kaolin-Ton, Sisal, Gusseisen, Seile, Kaurimuscheln, zerstörtes Segel, ca. 2.8 x 1.8 x 1m im aqb 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Dominique White, "A Refusal to Be Contained, a Refusal to Die" (2021), Kaolin-Ton, Sisal, Gusseisen, gebrauchtes Seil, Kaurimuscheln, zerstörtes Segel, ca. 2.8 x 1.8 x 1m, Detail

  • Vinca Petersen, "Timeline of a Raver "(extract from "A Life of Subversive Joy", 2020), Fotos, Flyer, Tinte, 2,3 x 7 m  im aqb 2021 Foto: Barnabás Neogrády-Kiss

    Vinca Petersen, "Timeline of a Raver "(Teil von "A Life of Subversive Joy", 2020), Fotos, Flyer, Tinte, 2,3 x 7 m


Artistas expuestos:
Chicks On Speed / Tony Cokes / Zuzanna Czebatul / Deforrest Brown, Jr. & AbuQadim Haqq / Aleksandra Domanović / Rangoato Hlasane / Ryōji Ikeda / Maryam Jafri / Robert Lippok / Lőrinc Borsos / M+M / Mamba Negra / Henrike Naumann & Bastian Hagedorn / The Otolith Group / Carsten Nicolai / Vinca Petersen / Daniel Pflumm / Sarah Schönfeld / Jeremy Shaw / Dominique White / Tobias Zielony

Documentales: Jaqueline Caux, Romuald Karmakar y Lisa Rovner

Moda, Revistas de los 90: Kerstin Greiner

Curador de la contribución de Sao Paulo: Camilo Rocha

Curador local: Krisztián Kukla

Patrocinadores de la exposición:
NKA - Fondo Nacional de Cultura de Hungría, EPSON, Centro Cultural Coreano, Teatro Csokonai, Estudio Artoid, ICA-D Instituto de Arte Contemporáneo.

Enlaces

Top